Besplatan popravak zaslona 6 mjeseci nakon kupnje

- Komentari (0)
Besplatan popravak zaslona 6 mjeseci nakon kupnje

Za kupce koji su kupili Mi 10 T ili Mi 10T PRO u Mi Store(Zagreb, Split) ili na online Xiaomi Store: mi.hr, ispunjavaju uvjete za jednokratnu(1) besplatnu uslugu popravka zaslona u Xiaomijevom servisnom centru tijekom prvih šest(6) mjeseci nakon kupnje.

 

Kako bi se garancija na zaslon ostvarila, kupac mora kontaktirati službu za korisnike info@mi.hrte dostaviti sve potrebne informacije.

Kupac je dužan poslati račun koji je dostavljen uz proizvod.

 

IZUZECI:

-          Oštećenja zaslona su namjerna ili uzrokovana krajnjom nepažnjom

-          Estetska oštećenja zaslona poput  ogrebotina

-          Oštećenja prouzrokovana neovlaštenim softverom ili nedozvoljenim aplikacijama koje je kupac koristio

 

Jamstvo se ne može iskoristiti ni u sljedećim slučajevima

-          Kupac nije priložio račun

-          Serijski broj i/ili IMEI broj nije vidljiv (oštećen, izgreban, maknut)

-          Uređaj je krivotvoren i nije originalan proizvod tvrtke Xiaomi

-          Kvar je uzrokovan suprotno svim uputama i priručnicima o korištenju proizvoda

-          Kupac je neovlašteno(sam) pokušao otvarati, popravljati ili mijenjati zaslon s neoriginalnim rezervnim dijelovima, softverima ili komponentama.

 

Jamstvo nije primjenjivo na proizvode koji se zbog oštećenja ili promjene zaslona moraju zamijeniti novim proizvodom. Takva zamjena podliježe zakonskim provjerama jamstvenih standardima.

Komentari (0)