Besplatan popravak zaslona 6 mjeseci nakon kupnje

Za kupce koji su kupili Mi 10 T ili Mi 10T PRO u Mi Store (Zagreb, Split) ili na online Xiaomi Store mi.hr, ispunjavaju uvjete za jednokratnu (1) besplatnu uslugu popravka zaslona u Xiaomijevom servisnom centru tijekom prvih šest (6) mjeseci nakon kupnje.

Kako bi se garancija na zaslon ostvarila, kupac mora kontaktirati službu za korisnike [email protected] te dostaviti sve potrebne informacije. Kupac je dužan poslati račun koji je dostavljen uz proizvod.

IZUZECI:

  • Oštećenja zaslona su namjerna ili uzrokovana krajnjom nepažnjom
  • Estetska oštećenja zaslona poput  ogrebotina
  • Oštećenja prouzrokovana neovlaštenim softverom ili nedozvoljenim aplikacijama koje je kupac koristio

Jamstvo se ne može iskoristiti ni u sljedećim slučajevima

  • Kupac nije priložio račun
  • Serijski broj i/ili IMEI broj nije vidljiv (oštećen, izgreban, maknut)
  • Uređaj je krivotvoren i nije originalan proizvod tvrtke Xiaomi
  • Kvar je uzrokovan suprotno svim uputama i priručnicima o korištenju proizvoda
  • Kupac je neovlašteno(sam) pokušao otvarati, popravljati ili mijenjati zaslon s neoriginalnim rezervnim dijelovima, softverima ili komponentama.

Jamstvo nije primjenjivo na proizvode koji se zbog oštećenja ili promjene zaslona moraju zamijeniti novim proizvodom. Takva zamjena podliježe zakonskim provjerama jamstvenih standardima.