Ukoliko do kvara uređaja kupljenog putem našeg webshopa dođe unutar jamstvenih rokova, molimo da postupite u skladu s uputama našeg ovlaštenog servisa Servis Bijelić Co d.o.o.

Kako bi vam olakšali dostavu neispravnih uređaja u servis i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pickup & Return. Radi se o besplatnom prikupu od kupca i dostavi do kupca prilikom reklamiranja uređaja u jamstvu.

 

Jamstvo za mobilne uređaje je 24 mjeseca, za sve ostale proizvode traje 12 mjeseci, osim za baterije električnih romobila za koje jamstvo traje 6 mjeseci od dana kupnje. Jamstvo na uređaje koji su bili izložbeni traje 6 mjeseci.

Za ovlašteni servis molimo da kontaktirate onaj koji je definiran u jamstvenom listu uređaja.

Ukoliko niste sigurni, na sljedećoj stranici možete provjeriti je li uređaj pod jamstvom Agram servisa: http://srt.b2x.com/?handler=SubmitWarranty

  • ukoliko je vaš serijski broj ili IMEI u bazi i piše "In Warranty" molimo da se obratite Agram servisu e-mailom na: [email protected] ili telefonom na 01 2456 555
  • ukoliko vaš serijski broj ili IMEI nije u bazi ili piše "Out of Warranty" molimo da se obratite Servisu Bijelić e-mailom na: [email protected] ili telefonom na 091 2000 114

Prije slanja uređaja na servis, molimo da ih rasparite preko aplikacije kako bi servis bio jednostavniji i brži. 

Prije slanja uređaja na servis molimo da isti očistite, u suprotnom je moguće da vam se naplati naknada za uslugu čišćenja.