Besplatan popravak zaslona 6 mjeseci nakon kupnje
Datum objave:
27.10.2020.
Za kupce koji su kupili Mi 10 T ili Mi 10T PRO u Mi Store (Zagreb, Split) ili na online Xiaomi Store mi.hr, ispunjavaju uvjete za jednokratnu (1) besplatnu uslugu popravka zaslona u Xiaomijevom servisnom centru tijekom prvih šest (6) mjeseci nakon kupnje.
Kako bi se garancija na zaslon ostvarila, kupac mora kontaktirati službu za korisnike [email protected] te dostaviti sve potrebne informacije. Kupac je dužan poslati račun koji je dostavljen uz proizvod.
IZUZECI:
- Oštećenja zaslona su namjerna ili uzrokovana krajnjom nepažnjom
- Estetska oštećenja zaslona poput ogrebotina
- Oštećenja prouzrokovana neovlaštenim softverom ili nedozvoljenim aplikacijama koje je kupac koristio
Jamstvo se ne može iskoristiti ni u sljedećim slučajevima
- Kupac nije priložio račun
- Serijski broj i/ili IMEI broj nije vidljiv (oštećen, izgreban, maknut)
- Uređaj je krivotvoren i nije originalan proizvod tvrtke Xiaomi
- Kvar je uzrokovan suprotno svim uputama i priručnicima o korištenju proizvoda
- Kupac je neovlašteno(sam) pokušao otvarati, popravljati ili mijenjati zaslon s neoriginalnim rezervnim dijelovima, softverima ili komponentama.
Jamstvo nije primjenjivo na proizvode koji se zbog oštećenja ili promjene zaslona moraju zamijeniti novim proizvodom. Takva zamjena podliježe zakonskim provjerama jamstvenih standardima.
Prijava i Registracijski Obrazac