Učestala pitanja

Platio sam narudžbu, kada će mi biti isporučena? Mogu li negjde preuzeti proizvod?

  • Isporuka narudžbi se izvrašava u roku do 5 radnih dana od dana zaprimljene uplate. Za kontinentalnu Hrvatsku moguće i u kraćem roku.
  • Za vrijeme povećanog broja narudžbi i za vrijeme blagdana moguće je dulje vrijeme isporuke.
  • Uplatu vršite preko CorvusPay sustava koji pruža mogućnost plaćanja na rate, ili preko uplate na IBAN.
  • Opciju preuzimanja nemamo.

Kako mogu pratiti narudžbu? / Paket mi nije stigao?

  • Nakon što je Vaša narudžba poslana, na vaš mobitel/email dolazi obavijest o statusu i lokaciji vaše pošiljke od strane dostavne službe DPD.
  • Ukoliko imate poteškoća s dostavom, molimo da ih kontaktirate direktno za što točnije informacija na email info@dpd.hr ili telefon +385(0)1 3430 600.

Do kada moram izvršiti uplatu?

  • Uplate preko CorvusPay sučelja imaju vlastiti rok trajanja od 15 minuta za izvršenje uplate nakon otvaranja sustava za plaćanja. Ako uplatu niste izvršili u dodijeljenom vremenu, molimo da kreirate novu narudžbu i pokušate ponovno.
  • Uplate na IBAN trebaju biti zaprimljene u roku 3 radna dana. Moguće je uvažavanje i kasnijih uplata, no u tom slučaju ne možemo jamčiti dostupnost proizvoda.

Kako da dobijem R1 račun / ponudu za tvrku?

  • Ukoliko želite R1 račun potrebna je registracija i unos potrebnih podataka vaše tvrtke na vašem profilu, na osnovu čega se automatski izdaje R1 račun koji se šalje s Vašom narudžbom.
  • Webshop nema mogućnost izdavanja ponude/predračuna.

Greškom sam naručio krivi proizvod, mogu li ga vratiti i dobiti povrat novca?

  • Kako bi povrat bio uvažen vraćena roba mora biti nekorištena, neoštećena, u originalnoj ambalaži, te poslan nama natrag o vlastitom trošku kupca.
  • Detalje vezane za povrat i obrazac za jednokratni raskid ugovora možete pronaći na linku na dnu stranice našeg webshopa.
  • Ako je uređaj kupljen u poslovnici, kod naših partnera ili telekoma, molimo da se obratite njima za više informacija.

Imam poteškoća s uređajem/ne mogu ga koristiti, gdje mogu dobiti pomoć?

Za sve upite oko funkcionalnosti proizvoda ili poteškoća korištenja istih, molimo da kontaktirate naš ovlašteni servis emailom na servis@bijelic-co.hr.

Imate upit za koji ne možete pronaći odgovor?

Ispunte kontakt formu našeg webshopa gdje ćemo se potruditi odgovoriti Vam u najkraćem mogućem roku!

Radno vrijeme podrške webshopa je: Ponedjeljak - Petak od 7h do 15h