Česta pitanja
Kada će mi narudžba biti isporučena?
-
-
Isporuka narudžbi webshopa se izvršava u roku do 5 radnih dana od dana zaprimljene uplate. Za kontinentalnu Hrvatsku moguća je dostava i u kraćem roku. Za otoke i mjesta gdje se dostava ne vrši svaki dan, molimo provjeriti aktualni raspored na stranicama DPD-a: https://www.dpd.com/hr/hr/slanje-paketa/slanje-unutar-hrvatske/
-
Za vrijeme povećanog broja narudžbi i za vrijeme blagdana i praznika moguće je dulje vrijeme isporuke.
-
Opciju preuzimanja u poslovnici nemamo.
-
Kako mogu pratiti narudžbu? / Paket mi nije stigao?
-
- Nakon što je Vaša narudžba poslana, na vaš mobitel/e-mail dolazi obavijest o statusu i lokaciji vaše pošiljke od strane dostavne službe DPD.
- Ukoliko imate poteškoća s dostavom, molimo da ih kontaktirate direktno za što točnije informacija na e-mail [email protected] ili telefon +385(0)1 3430 600.
Do kada moram izvršiti uplatu?
-
-
Uplate preko CorvusPay sučelja imaju vlastiti rok trajanja od 15 minuta za izvršenje uplate nakon otvaranja sustava za plaćanje. Ako uplatu niste izvršili u dodijeljenom vremenu, molimo da kreirate novu narudžbu i pokušate ponovno. Ako je uplata uspješna, na Vaš e-mail dolazi potvrda o plaćanju.
-
Uplate na IBAN trebaju biti zaprimljene u roku 3 radna dana ili se u suprotnom narudžba automatski otkazuje. Moguće je uvažavanje i kasnijih uplata no u tom slučaju ne možemo jamčiti dostupnost proizvoda ili akcijsku cijenu.
-
Kako da dobijem R1 račun / ponudu za tvrku?
-
-
Za R1 račun potrebno je odabrati R1 opciju na koraku naplate narudžbe na webshopu i unijeti potrebne podatke (naziv, adresu i OIB tvrtke).
-
Webshop nema mogućnost izdavanja ponude/predračuna.
-
Greškom sam naručio krivi proizvod, mogu li ga vratiti i dobiti povrat novca?
-
- Kako bi povrat bio uvažen, proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i u originalnoj ambalaži te poslan natrag. Troškove povrata snosi kupac.
- Detalje vezane za povrat i obrazac za jednokratni raskid ugovora možete pronaći na linku na dnu stranice našeg webshopa.
- Ako je uređaj kupljen u poslovnici, kod naših partnera ili telekoma molimo da se obratite direktno njima za više informacija o povratu.
Imam poteškoća s uređajem/ne mogu ga koristiti, gdje mogu dobiti pomoć?
-
- Za sve upite oko funkcionalnosti proizvoda ili poteškoća korištenja istih, molimo da kontaktirate naš ovlašteni servis e-mailom na [email protected].
Imate upit za koji ne možete pronaći odgovor?
-
- Ispunite kontakt formu našeg webshopa gdje ćemo se potruditi odgovoriti Vam u najkraćem mogućem roku!
-
Radno vrijeme podrške webshopa je: Ponedjeljak - Petak od 7h do 15h
Prijava i Registracijski Obrazac